Reklamacje i Zwroty

Zwracane i reklamowane produkty odeślij na adres:

„PixieShop.pl”, os. Dąbrówki 1A, 44-286 Wodzisław Śląski

Protokół REKLAMACJI I ZWROTU (kliknij tutaj)

ZASADY REKLAMACJI:

  1. Odeślij do Nas reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji oraz potwierdzeniem zakupu
  2. Po otrzymaniu Twojej przesyłki rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni
  3. W przypadku uznania przez nas niezasadności reklamacji produkt zostanie odesłany do Ciebie wraz z opisem wyjaśniającym nieuwzględnienie reklamacji
  4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia czy produkt ma zostać wymieniony, czy mamy dokonać zwrotu środków na Twoje konto.

ZASADY ZWROTU:

Zwrotu produktów możesz dokonać, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (za wyjątkiem produktów personalizowanych), wysyłając produkty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz fakturą VAT.

Nie zapomnij o podaniu numeru rachunku bankowego, na który mają zostać zwrócone środki.

Zwróć szczególną uwagę aby produkty nie nosiły śladów użytkowania (dymu papierosowego, perfum, śladów makijażu itd.). Takie produkty zostaną odesłane.

 

Reklamowany towar nabywca wysyła na własny koszt a sprzedawca odsyła go bez pobrania kosztów wysyłki. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty rzeczoznawcy i wysyłki pokrywa nabywca.

 

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl